Morgon!

God morgon!

Nu har Pierre åkt igen ;( får hoppas han kommer fram dit han ska idag, och idag har han iallafall telefon med sig så vi kan nå honom :)

Annars händer det inte mycket idag, ska följa med Anki och handla och sen till systemet en runda, antingen nu på förmiddagen eller senare i eftermiddag, sen har jag visst varit dum och lovat att jag skulle diska åt anki idag så det får väl oxå göras, tänkte även försöka sova lite då det inte alls blivit riktigt med sömn dom senaste nätterna ;/ tänkte sno pappas säng när dom är i väg haha ;P

Nä nu ska jag ta upp den lilla datorn och nog ladda in filmen på Tessan som jag lovat ett tag nu xD

Kommentarer
Postat av: P

Sorry för mitt sena svar men SKÖNT att ni fick allt löst och lite extra där till ;) Men skitbra att hon var så snäll..kanske inte hade lönat sig att skrika en massa på henne då kanske det bara hade blivit värre :S Men jättebra att ni fick tillbaka allt!! :)



Kom nyss på att jag inte köpt någon alkohol får stressa som fan imon för att köpa lite :P

Ska du åka med oss? :)

2009-12-18 @ 20:58:04
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: P

Ok, låter bra! Vet ej när det börjar men tror det var vid sju så vi åker väl härifrån vid halv sju typ :)

2009-12-19 @ 10:42:20
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: P

Kan vi nog göra för jag ska inom och köpa lelle också :) Så det är nog inga problem ;)

2009-12-19 @ 11:41:14
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback