stor fett J*vla suck

Smått irriterad!

Min plastbror eller vad man säger vågrar byta rum med mig och Pierre och anledningen han ger är att han inte orkar?
jag har försökt med att jag fixar allt med att städa rummen och flytta upp och ner sakerna.

Anledningen till att jag vill byta rum är att vi nu har rum i källaren men jag tror att detta är en del av anledningen till att jag inte kan sova, då vi är två med två datorer här i rummet så blir det varmt för varmt för mig att sova, och inga fönster ;/

Jag tror även det skulle bli lättare för mig att få en bättre dagsrytm, komma i säng i tid och iallafall försöka sova i tid, komma upp i normal tid på morgonen mm.

Men ikke!

Fan oxå, jag orkar inte ha rummet här nere längre, men han vägrar!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha precis, sommarkvällar ftw <3

2009-12-30 @ 23:36:40
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback