Akriv x

Nä nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen igen och kolla arkiv x, tror jag börjar bli förkyld ;o nu är det inte bara halsen och resten av kroppen som inte vill som jag vill utan även näsan har börjat bli täppt ;(

Men senare idag blir det spela och jag hoppas Annie kommer vara inne och spela med mig ikväll, eller iallafall prata med mig, lite roligare när hon är online faktiskt, och ja Tommy du är oxå lite rolig men mest elak :o haha

Nä men dom flesta i guildet gillar jag faktiskt men inte så mycket prat i guildchatten, men när Annie och Tommy oxå är där så snackar iallafall vi 3 ;P

Nä arkiv x nu ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa rosa :D Alexandra gillar rosa hihi kram =)

2009-11-29 @ 12:22:42
URL: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback