Ingen god frukost alls!

Gaah, jag trodde jag skulle få äta en god frukost :o köpte frallor igår på konditoriet och tänkte ha någon kvar idag dom är rätt goda dagen efter oxå OFTAST men när jag kommer upp till skafferiet så ligger påsen öppen med endast en fralla kvar!!!

Den är hård och inte alls så god som jag hoppades på jaja blir lite mätt i magen iallafall..

Btw har inte sovit ännu, skulle sovit för länge sedan men har fastnat hör som vanligt men jag är van nu.

jag borde börja flytta över alla mina bilder och allt till den lilla datorn så jag kan använda mig av den, för jag lägger ju ut bilder sååå ofta nä men ni fattar, så man kan sitta/ligga bekvämt och skriva, nu sitter jag inte ett dug bekvämt ryggen känns helt jävla sne ;/ men jag över lever nog.

Puss

Kommentarer
Postat av: Em

Jag skulle aldrig kunna ha en bulle kvar.. :D

God morgon!

2009-11-20 @ 06:04:20
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback