Jag önskar min Druid var riktig <3 xD

Det har hänt en hel del saker i WoW och jag trivs mer och mer i gillet ;D fast finns ju vissa saker man irriterar sig på men iallafall det är ett helgalet gäng Shibby like<3

Kollade precis mappen med screenshots och oj där var många haha xD måste nog försöka lägga upp det mesta här snart men har ju inte orkat xD

Men min druid är het som fan ändå!
Ska nog logga in lite snabbt och se vilka som är inne bara för att ;)


Min kära druid! Hade han funnits på riktigt hade detta lätt varit min pojkvän ;P
Han är en riktig man som vågar bära rosa ;D
(nej då han tog på sig kläderna helt själv så det så xD)

Porrig är han oxå strippar och grejer fråga bara kotten han fick sig en show i ulduar idag.
/Cheer
/bravo
/love
Hahahhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback