Morgon!

Jaha då var det fredag, inte för att det är någon skillnad på dagarna för min del längre men iallafall xD

Har fortfarande ont i halsen men jag överlever nog!

Något jag därimot inte tycker om längre är att jag ALLTID vaknar tidigt  ;( kan inte sova länge längre vet dock ej varför, visst det är skönt att komma upp i tid och så där men inte vara trött på efter middagen sen xD

Jaja idag händer inte mycket får väl Spela med Annie så hon inte känner sig ensam hon tycker visst jag kollar för mycket arkiv x och dissar henne eller nåt haha ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Synd att ja inte kommer att spela nått idag :/ eller blir väl nått kanske :P men ska åka till öland framåt kvällen för vi ska på bröllop imån.Så lär väl inte spela nått förrän på söndag typ :/ Så du får nog kolla på ditt arkiv x ialla fall xD

2009-11-27 @ 10:52:31
URL: http://darkwhisper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback