Design mm!

Hemma igen, känns som om jag har massa att göra men egentligen inte xD har ju lovat att leta upp sladden till kameran men har helt glömt bort det, skulle städat lite här idag oxå innan vi åker till mamma imorgon men det har jag väl oxå glömt haha ;P

Köpte chips, dip och läsk till filmen ikväll gottit ;)

Förresten vet ni? jag kommer få en SKIT snygg design här! Angiie ska göra en till mig ;D hur vet jag då att den blir snygg? kan den lixom bli mycket annat när hon fixar den till mig  :) hon fixade min på min andra blogg innan OBSAVERA det är inte headern jag har nu haha kanske bäst att säga för då kanske era förhoppningar sjunker, den som jag har där har jag själv pillat ihop så ni kanske förstår varför jag vill ha hjälp ;P

Tills hon är klar får jag nöja mig med denna, men jag väntar med spänning!

Nu ska jag skörda sedan ska jag plantera. - Farmville!

Sen blir det upp och kolla film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback