Dom fick vara fina för ett tag iallafall

Som ni kanske minns så satte jag på lösnaglar för någon dag sedan men dom ramlade av typ lika fort igen ;/
Detta gillades inte alls tyckte mina fingrar blev så långa och fina nu är dom bara små och knubbiga haha ;P
Ska försöka på mig det någon dag igen kanske så får vi väl se hur det går då!
Här kommer iallafall bilder på dom :)

Titta så fint ;D



Här ser ni även förlovningsringen jag aldrig annars lyckats få bra bild på :)
Och oj choklad på mus grejen på datorn ser jag nu xD



Sen började dom ramla av ;(


Fick vara lite fin ett litet tag iallafall xD

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad snyggt det blev :)

2009-10-24 @ 19:23:12
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback