Fail!

Som sagt skrev innan att jag skulle göra lösnaglar och det gjorde jag, MEN två av dom är redan borta xD och hälften av om har ramlat av en gång redan, KASSA helt enkelt ändå använde jag Ankis lim som ska vara bättre, och jag lovar det var bättre men inte bra, tappde tumnaglen för ett par min sen IGEN och tänkte jag testar det limet som följde med jo men tjena naglen vägrade stanna xD

Jaja det är väl bara och leva med det, alla kommer ha losnat till imorgon det kan jag nästan slå vad om, men det går att skriva med dom som sitter på ännu det är ju alltid posetivt, antagligen är det väl inte meningen jag ska ha lösnaglar.
Men nästa gång jag tänker testa tänker jag göra sådana där me Gelé eller vad det är kanske håller lite bättre. tyvärr hittar jag inte sladden till kameran så kan inte lägga in någon bild, men har tagit så ska försöka hitta sladden imorgon då ska jag lägga upp dom ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback