Gaah!

Känner mig rastlös och kan knappt sitta stilla :o så har inte blivit någon överflytt av inlägg ännu förlåt ;/ har heller inte skrivit till alla att jag bytat blogg men ska göra det, eller ja till alla dom bloggar jag följer så att dom vet och inte blir förvånade om jag kommenterar från en annan adress Shibby är alltid Shibby lixom ;P

Nu ska jag snart skörda på farmville haha ;P tidtagning här xD sen ska jag gå upp och busa lite med Tessan för att försöka få bort min rastlös het.

Om några timmar ska vi även till skolan och hälsa på Sandra och Ola som har öppethus idag, eller ja komvux har oxå öppethus men jag har ingenanning om vad vi ska göra så är hos Sandra och Ola istället och springer runt där med Tessan haha ;P

Men försöker fixa med bloggen sen :) kommer komma upp en hel del länkar till folk och så där oxå ju självklart!

Kommentarer
Postat av: P

Ja men herre gud, en lek sak som ser ut som en laptop är ju en annan femma :P Men att ge en otacksam unge en egen laptop när hon är nio år är sjukt!! Jag fattar det inte!!

Nej, tycker att ett barn ska göra sig värdig av saken dom ska få och jag tycker också att barn inte är barn längre, man ger barn vuxna saker som dom ska roa sig med. För fan, när jag var liten lekte jag med saker som fanns ute eller så hittade jag på mina egna lekar och hade min egen lilla fantasi :)



Ja, måste vi vara i skolan på öppethus? jag vet inte vad jag ska göra där! :S

2009-10-22 @ 15:55:39
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: annaPanna!

mm hihi min mamma har oxå farmville hahaa brukar snappa åt mig musen när hon äe inne på facebook hiihi..



//anna

2009-10-22 @ 16:21:21
URL: http://annapannaanna.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Alex; Undra när jag ska sluta snusa igen?

Jimmy; ALDRIG!!!



Min pojkvän vill inte att jag ska sluta igen, tydligen är jag inte så rtevlig då haha

2009-10-22 @ 17:46:57
URL: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback