God Morgon!

Jaha ännu en ny dag, Blir inget skola idag, jag orkar inte ;/ men måste komma igen efter lovet.

Tänkte skörda lite på farmville men det ville sig visst inte, grejen verka inte vilja fungera av någon anledning, lite problem kanske?

I natt blev det sova på soffan, kunde verkligen inte somna var så jävla varmt nere på rummet, men somnade dirket när jag la mig på soffan nästan som tur väl är, så nu på morgonen blev jag väckt av lillasyter som kom och skrek Ia Ia, ja det är så det låter när hon försöker säga Fia ;P

Men nu ska jag försöka klä på mig och ta med den lilla datorn upp, inte för att jag kommer få ha den i fred men det får gå ändå :)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback