hemma igen

hej är hemma igen nu, men är trött som fan, fattar inte varför men antagligen för att jag inte sovit riktigt på ett par nätter, så tänkte sova någon timma nu faktiskt för ikväll sen så ska jag tvätta lite eller ja lär bli mamma som fixar det ;) och så tänkte jag faktiskt kolla på blogg awards ikväll oxå, visst man vet vilka som vann men ändå lite roligt lixom.

Bilder på naglarna mm kommer ikväll oxå för hittade sladden hemma hos pappa innan som tur väl var :)

dessvärre shoppade vi inte så mycket idag, ett usb minne och en batteriladdare bara och lite snacks till ikväll haha ;P men blir ju väla på torsdag oxå så vi får väl se om vi hittar något där ;P

Nä sova en timma eller två nu så hörs vi senare, länkningar ska jag föresten oxå försöka lägga upp sen med, om jag hittar igen var man la in det hehe..



Kommentarer
Postat av: Soffi

sv: Tyvärr så är 15 årsgränserna barnförbjudet. Så man kommer inte in, även om man har med en förälder =(

2009-10-24 @ 14:48:25
URL: http://soffilia.blogg.se/
Postat av: Soffi

sv: Hehe, det gör inget =)

Det är bara bra med mig, tack =)

2009-10-24 @ 17:24:37
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback