Kommentera mera!

Tycker en sak är synd, har haft runt 40 besökare idag än så länge (jag tycker det är många för min del ja!) men kanske 10 som komenterat? hur har ni andra 30 tänkt att jag ska hitta era bloggar?

Alltid när jag kommer till en ny blogg försöker jag skriva en kommentar, mest för att visa att det är jag som varit där lixom, jag blir ju så nyfiken vila alla dessa 40 personer är ;P fast det kanske bara är jag haha ;P men lite fler kommentarer nu folket, jag ÄLSKAR kommentarer och så får jag något att göra, alltså svara på kommentaren och kolla in personen som skrivit kommentarens blogg! vem vet jag kanske kommer älska just din blogg :o

Kommentarer
Postat av: Gråvarg

Prenumerera eller inte, det är ditt val. Vilken föredrar du att läsa, de gånger jag lägger upp något? Någon galla om samhället, eller ironisk grej som oftast blir på huvudbloggen, eller ngt om ett achievement eller som kanske inträffat i WoW?

2009-10-26 @ 16:35:22
URL: http://metrobloggen.se/graywulf
Postat av: Ninja

jag brukar kommentera dock inte på varje inlägg....men i alla fall regelbundet...en del besökare kanske är blyga?

Jag har fler visningar än prenumeranter och länkningar....så visst finns det de som smyger in och ut....men det måste också vara tillåtet.

2009-10-26 @ 18:54:48
Postat av: Jeanette

Sånt där tycker jag oxå är tråkigt.. man kan ha en massa besökare, men jätte lite kommentarer.. :(

2009-10-26 @ 19:40:25
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback