Mysko dröm

God morgon världen!

Eller helt ärligt har jag varit vaken en timma men ändå!

Hade en helsjuk dröm i natt, typ arkiv x dröm haha, vet inte om det är något arkiv x program jag drömt om eller om jag haft drömmen innan men känner igen den som fan, helt mysko!

Det är svårt att förklara vad drömmen handlar om, det hände nåt med alla djur och människor, blev kontiga på något sätt, för utom min familj och några andra randoms folk, vi var tvugna att gömma oss i ett hus för att klara oss, vi fick lixom gömma oss på alla möjliga ställen i huset eller var väl snarare någon form av fabrikslokaler eller något sådant, dom jagade oss och ända sättet att dom inte skulle komma åt oss var genom att vi gömde oss en våning upp men innan vi kom upp märkte vi att dom redan var där uppe och letade så vi fick hitta annat gömnställe, alltså det är svårt att förklara lixom men som sagt helt mysko dröm och det känns som om jag sett eller drömt liknande innan men men.

Iallafall så idag händer det inte mycket alls, funderar på om vi ska åka med till Hyllinge idag igen och kolla lite Mamma och Bosse ska ju till Baouhouse (stavning) idag igen och beställa lite grejer då dom ska bygga om badrummet här oxå, men vi får se skulle behöva handla lite ju.

Annars så tror jag inte det händer någonting alls idag faktiskt vi får väl se ;P

Nä läsa lite bloggar nu!

Kommentarer
Postat av: MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

(",) Skev dröm du hade.... hihi, hade värsta diffusa drömmen även jag. usss... hähä



Kan vara rätt skönt med en dag där man bara slappar, visst då ?



Ibland när jag ser film så vill jag vara ensammen.. kanske mest pga att jag börjar grina som en tok när det är ngt känslomässigt det handlar om.. heh. Fast kan vara både fint och vackert att dela tårarna med ngn ibland. :)



Kramar Patrik

2009-10-25 @ 11:28:13
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback