Myskväll

Förresten ikväll blir det lite myskväll med familjen eller ja en del av familjen, Jag, Pierre, Anki, Stefan & antagligen Ola oxå ska kolla på en av filmerna som vi hyrde igår, det blir Trick or Treat, ska även köpa hem lite chips och dip och grejer, mysigt.

Det händer dock inte ofta att vi gör något sådant här tillsammans, mest är det pappa Anki och Tessan i stora rummet, Ola på sitt rum där uppe, Stefan på sitt och jag & Pierre på vårat, det händer att vi är där uppe ibland men oftast för att äta eller gå på toa, fast ibland sitter jag och snackar skit med Anki oxå eller busar med Tessan.

Så vi är väl ingen familj som brukar samla oss och ha det mysigt tillsammans även fast vi kanske skulle vilja, vi äter inte ens middag i samma rum :o då vi är så många där hemma får inte alla plats vid köksbordet haha, Så oftast sitter några i köket och några i storarummet,

Jo det är en tråkig sanning om vår familj, även fast vi vill vara samlade så blir det nästan aldrig så.

Men ikväll så då blir det MYS ;D


Kommentarer
Postat av: Jeanette

jamen då lägger jag till dig här oxå, så att man inte missar något :D

2009-10-22 @ 18:57:12
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv; Varför flyttade du hem igen? :)



Haha då är vi likisar då :P

2009-10-22 @ 19:11:51
URL: http://laalexandra.blogg.se/
Postat av: Angiie

MEEEJLA MIIIG :p [email protected] så börjar jag direkt =) behöver nån bild lr två på dig oxå =)

2009-10-22 @ 20:46:12
URL: http://www.metrobloggen.se/angiie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback