Old Kingdom

Körde old kingdom heroic igår för att göra klart ett quest, vi var bara folk från guildet så det var ju lite som det var ;P Preist som healar i brudkläning och flumar runt, balance druid som drar på sig nya grupper hela tiden mm ;P

men kul var det och vi fick denna achivment där man bara ska vara 4 på en boss för att få, den fick vi tack vare att en killes wow krånglade ;P

Denna fattade jag själv inte riktigt gjorde bara som dom andra gjorde i stort sätt ;P

Vi körde även headless horseman där vi alla testade på att tanka även Priesten och det funkade faktiskt :)

Nä nu ska jag faktiskt in och köpa på mig lite mount :)


Kommentarer
Postat av: P

Jadå, det gör det alltid!! :D

2009-10-30 @ 13:01:22
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: emelie

nu följer jag dig via bloglovin´ , följ mig! :) <3

2009-10-30 @ 16:18:38
URL: http://emeliejosefinelisabethfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback