Shiibby

Jag har ju oxå sagt att det ska komma lite om vad jag hittar på i spelet World of Warcraft, innan hade jag olika bloggar för typ allt men känner att det blir för jobbigt och nu har jag ju kategorier ju så ;)

Så tänkte börja med att skriva lite om min main, och ni som inte är så intresserade av WoW kan ju alltid kolla på bilderna :)

Min main heter då Shiibby och finns på servern Aggramar nu, här funnits under namnet Sweshibby på burningblade innan och även under namnet Shiibby på Shadowsong men vi blev erbjudna ett nice svenskt guild på aggramar så vi flyttade över ditt :)

Min Shiibby är av klassen Tauren Druid och där med är jag Balance druid (spellcaster) vilket jag gillar, kan verken spela healer eller tank så ;) han har någerlunda bra gear typ T8 eller nåt sånt, är inte så haj på det där!

Och istället för att lägga över bilder på alla achivements jag fått så kan ni få adresserna till dom andra bloggarna om ni vill se, här kommer jag lägga upp achivment jag får från och med idag :)

Här följer några fina bilder på min heta Tauren druid, Stor och hårig som en riktig karl haha ;)

(Märkte nu att jag inte hade någon bild på honom framifrån i boomkinform men det får komma sen)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback