Vi ägde loss dansgolvet, eller inte men ändå!

Förresten när jag laddade in bilderna från kameran hittade jag även bilder från när Jag, Pao, Sabbe & Jossan var ute på markaryds nattklubb haha ;P ja gissa vem som tagit bilderna xD ljuset där inne gjorde ju inte bilderna ännu mer suddiga, men det är sånt man visst får leva med när jag leker fotograf ;)

Här försökte jag ta kort på någon gubbe som försökte dansa, man ser inte ens honom här haha ;P



Pao och Jossan ;P



Pao & Jossan igen, en lite lyckad bild iallafall ;)




Och här har vi Sabbe, denna bilden gjorde absolut inte något om jag la ut haha ;P


Kommentarer
Postat av: P

Vilka snygga bilder! xD

2009-10-24 @ 19:04:21
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback