Dagen har gått bra :)

Första jobb dagen själv gick bra, behövde ändast lite hjälp från dom om satt runt omkring mig med egentligen inte så svåra fråger mest för att säkerhets kolla, så dagen har funkat riktigt bra, och gruppen jag hamnat i verkar super trevlig, min grupp chef hade jag ju innan oxå och henne bor jag ju granne med, så hon visste jag ju att hon är den bästa helt klart hehe ;) sen är det ju knappt någon kvar sedan jag var i gruppen sisst men som sagt alla verka super trevliga :)

Annars är jag mest seg nu och funderar faktiskt på att gå och sova, rätt skönt att komma i säng i tid även fast jag inte börja jobba fören klockan 11 men då kanske jag även får vakna av mig själv om jag har tur, men hur stor är sanolikheten lär säkert sova jätte gott när klockan ringer xD

Pierre den jävlen är ledig imorgon, han har bra schema han xD sen tjänar jag dock lite mer efter som jag har 100% denna månaden med medans han bara har 75% men har ju delad ekonomi så haha ;P

Nä nu blir det snart sängen, funderar dock på lite glass innan ;) får se hur det blir!

Hoppas iallafall ni haft en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback