Helgen!

först och främst hade jag missuppfattat mitt schema förra veckan trodde jag började vid 11 och skulle jobba till 20.15 tisdag till fredag, så jag var ju på jobbet redan vid 11 tiden så klart, på torsdag kom vi underfund med att jag varit där för tidigt, skulle varit där vid 12 tiden tisdag och onsdag och vid 12.45 torsdag och fredag haha ;P men torsdagen ändrade vi så jag fick gå hem tidigare och på fredagen kom jag i rätt tid alltså 12.45 och inte vid 11 :) tur jag iallafall kom för tidigt och inte för sent :)

Men det jag tänkte berätta om var helgen!

I fredags hade min gruppchef och kära granne lite fest, först när jag kom hem från jobbet så orkade jag inte, men sen tänkte jag fan jag går in en runda och säger hej iallafall, och så blev det!
men när jag satt där och alla var på fest humör blev jag med sugen! gick in till pappa för att se om han hade några öl, tyvärr hade han inte det så jag gick tillbaka alkohol lös, men snäll som Lotta är bjöd hon på två groggar och Magda bjöd på en god drink så jag blev oxå lite på, inte full men sjukt uppåt och glad!
Sen skulle dom dra ut, först tänkte jag dra hem efter som jag skulle jobba hela helgen med, men sen tänkte jag va fan, jag följer med ut!

Så vi packade in oss i bilarna och drog till bacchus eller vad det heter xD där blev det ett par cider och dans ;D Riktigt trevlig kväll med roliga människor! träffade lite folk jag inte träffat på länge och så där!

Var nog inte hemma fören klockan 3 eller nåt på natten :P då var det sova som gällde och sen vid 10 skulle jag jobba men det var inga problem alls som tur väl var ;D

så resten av helgen bestod av jobba och sova ;P

Men jag vill tacka Lotta, Helena, Fannie, Frida, Magda, Markus och dom andra jag inte minns namnen på som jag förfestade med :) synd att jag inte kunde hänga på efter festen men då hade jag nog inte pallat jobba ;P
vi får lätt göra om det snart :D

har  tyvärr inga bilder då jag inte hade kameran med mig ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback