Ännu en gång

Tur mitt internet funkar igen!

Kan inte sova, benen igen ;/ vet inte vad jag ska göra!

Måste be pappa om pengar till läkaren våra pengar är slut ;/ eller har typ 40kr kvar eller nåt!

Måste fixa det här nu, pappa får nog lön på torsdag ska ska kolla med honom, jag orkar verkligen inte ha det så här mer ;/ alltid på kvällen/natten/morgonen USCH!

Det var bra två dagar efter nyår sen kom det igen, känns typ som om jag behöver alkohol i blodet för att det ska vara bra haha xD men inget bra exempel så skippar nog det faktiskt!

Funderar på att pyssla lite, eller ja jag har en del pärlor och jag har funderat på att göra ni vet sådant där som man han ha hängande i dörr håll? fast jag vet inte, men ger ju mig nått att göra iallafall!

Helst hade jag iof velat fixa mitt lilla album men jag har ingen färg till skrivaren så kan inte skriva ut några bilder, eller färger har jag men saknar svart xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback