Anonym kommentar, hur jag fick en sådan snygg kille

Anonym om Bilder från nyår! tolv slaget!:
Hur fick du en sån snygg kille? Fan................

Som sagt denna Anonyma kommentar fick jag precis, och undra om personen vill att jag ska vara helt ärlig?

Jag snodde honom faktiskt! haha xD

Jo helt ärligt gjorde jag det ;P (skäms nästan lite xD)

Jo det hela är så här, för att göra en lång hitoria kort!

Min nuvarande kille träffade mitt x på wow,
Jag och Pierre blev snabbt bra vänner,
Jag dumpade mitt x, men inte för pierre dock utan andra anledningar,
Under hela sommaren var jag hos Pierre, för jag mådde bättre där,
vi strulade lite hit och dit, fast han hade flickvän då (dumt jao!)
han strulade även med en annan brud samtidigt (ännu mer dumt!)
Någon dag innan min födelsedag, hade han visst bestämt sig vem han ville ha,
han dumpade sin tjej,
kom till mig, men ville först vänta med att bli tillsammans, dock 1½ dag senare var vi tillsammans,
Alltså natten till min födelsedag fick jag den bästa presenten ever!

så jag var mig själv, sen var det upp till honom vem han ville ha,
och det måste varit något speciellt med mig ändå, efter som han vlade mig framför 2 andra tjejer!

Jag trodde aldrig han skulle välja mig faktiskt, men det gjorde han!

en sak vill jag även säga när det gäller detta,
Jag kände inte hans flickvän, därför tycker inte jag att jag gjorde något fel, utan det var han som gjorde fel med att vara otrogen!
Hade jag dock varit bra vän med hans då varande flickvän hade jag inte gjort något alls med Pierre för en det hade tagit slut!

Jag hatar otrogenhet, men ibland måste man oxå tänka lite på sig själv!


Hoppas Anonym är nöjd med mitt svar!


But hes mine and u cant take him away from me now

Kommentarer
Postat av: Renée

sv: Avatar var GRYM :D

2010-01-02 @ 20:18:30
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Ninja

Jaaaa....vad ska jag säga...har ju lixom hängt med i svängarna här på bloggen! Jag har i alla fall märkt att du blev mer levnadsglad och harmonisk sedan alla kärleksaffärer redde ut sig....och visst är otrohet aldrig bra för ett förhållande...det är bättre att vara ärlig och göra slut innan man byter partner.

2010-01-02 @ 20:54:13
URL: http://www.nordtellus.blogspot.com
Postat av: Annie

haha så knasigt d kan bli xD

2010-01-02 @ 22:43:37
URL: http://darkwhisper.blogg.se/
Postat av: Shoshanna

Hmm du gjorde väl också fel, fastän din kille gjorde mer fel? Har du ingen lojalitet till dina medsystrar eller? Hur kul skulle det kännas om en brud som vet att din kille är med dig skulle försöka ragga rejält på honom...



Litar du på din pojkvän nu då? Jag menar, han strulade runt med två olika i sitt förra förhållande, då kan man ju undra om han slutat med det. Bara en tanke, jag hade nog haft svårt för om min kille haft ett sånt förflutet.

2010-01-03 @ 19:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback