Bloggen ska bli bättre!

Så det gick snabbt att skriva in sig på ams, vet inte riktigt vad mer jag ska skriva där, får ringa arbetsförmedlingen sen, måste visst även leta upp mina betyg, skriva ett CV vilket jag är kass på, men det ska jag be dom hjälpa mig lite med!

Det ska även bli bättre uppdatering för min del här i bloggen!
Ska försöka ge er detta:

  • Minst en film jag sett, antingen nyligen eller sedan innan
  • Minst ett WoW inlägg, Pet, Achivement, eller vad som hänt i spelet för min del
  • minst ett personligt inlägg om vad jag gjort eller gör (gör oftast inte mycket men ändå)
  • försöka ge er minst en Pryl jag skulle vilja ha eller har köpt per dag (antagligen vill men ändå)
  • Ska försöka lägga in fler videoinlägg dock inte varje dag, kanske mer på mig själv :)
  • Jag ska bli bättre på att kommentera hos er alla som jag följer + många till!
  • Ge er mer bilder, dock suger min kamera och jag glömmer ofta använda den!
Sedan kommer det självklart spontana inlägg om något jag läst, hört, gjort eller bara något jag funderar på!
Men jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, jag vet att det varit dåligt med det ;(

Ska även försöka slå mitt lilla besöksrekord haha, det är inte högt 79 besökare HAHA! men det är jävla svårt att slå för mig xD

Men jag är glad och stolt över dom läsare jag har och jag är mer än nöjd, ni gör mig super glad varje gång ni kommenterar!

Och ni som kommenterar "elakt" ja ni som tror ni gör det, ni ger mig bara ett gott skratt så det tackar jag för ;)


Kommentarer
Postat av: Steph

Låter bra det! :D

2010-01-05 @ 12:12:32
URL: http://cidien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback