fler trevliga kommentarer ^^

Shoshanna om Anonym kommentar, hur jag fick en sådan snygg kille:

Hmm du gjorde väl också fel, fastän din kille gjorde mer fel? Har du ingen lojalitet till dina medsystrar eller? Hur kul skulle det kännas om en brud som vet att din kille är med dig skulle försöka ragga rejält på honom...

Litar du på din pojkvän nu då? Jag menar, han strulade runt med två olika i sitt förra förhållande, då kan man ju undra om han slutat med det. Bara en tanke, jag hade nog haft svårt för om min kille haft ett sånt förflutet.

Shoshanna om Bilder från nyår! tolv slaget!:

Hehe din klyfta ser ut som en rumpa. :P

Två kommentarer från Shoshanna som inte vågar lämna verken mail eller adress haha!

På att man klyfta ser ut som en rumpa säger jag tack, jag gillar rumpor! jag är inte typen som försöker göra mina bröst större genom att trycka upp dom mot börstkrogen, dock burkar jag heller aldrig ha verken klyfta eller klänning så vem vet en dag kanske jag blir den som trycker upp brösten mot hakan!

Och på den översta kommentaren svarar jag:

jag har lojalitet jo, men det beror på mot vem, och jo jag hade tyckt det var jobbigt om någon hade raggat satan på min kille men nu var så inte fallet, jag raggade helt enkelt inte utan det blev bara som det blev.
och ja jag litar på min kille, hade du känt honom hade du oxå gjort det kan jag lova, du vet inte hela bakgrunden heller så.
Jag var mer orolig i mitt förra förhållande även fast den snubben aldrig lämnade lägenheten.

Det handlar om att prata med varandra, och verkligen visa att man älskar varandra!

Så som sagt tack för kommentaren om min klyfta och ja jag litar på min kille svårare än så är det inte!

Ville du att jag skulle ta ialla upp eller få mig en funderare så får du försöka lite bättre, det går lixom inte knäcka mig så lätt ;)

Kommentarer
Postat av: Kimsalabim

Jisses vad pantade folk kan vara :/

2010-01-03 @ 23:34:05
URL: http://littlekim.blogg.se/
Postat av: P

Den där anonyma fjanten visar bara hur jävla korkade brudar kan vara! Hon gör ju sig själv till åtlöje genom att skriva så!! Men folk ska ju lägga sig i tro att dom är några jävla moralpoliser! Just att hon är anonym också visar bara hur liten och feg hon egentligen är och därför är det inget att lägga tid på :) Och nej, hon får försöka med mer tror jag för att knäcka dig ;)



Tack själv för senaste!! ;D <3

2010-01-04 @ 12:18:30
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: Steph

Ah, herregud... jag förstår inte hur man orkar lägga ner energi på fel saker sådär, vad gör det för nytta att skriva spydiga kommentarer?

Bra att du inte tar åt dig!

2010-01-04 @ 15:54:59
URL: http://cidien.blogspot.com
Postat av: Shoshanna

Jag gillar att läsa bloggar, men har ingen egen just nu, så någon URL finns inte till mig. Vill du jättegärna maila mig? I så fall kan jag ge dig min e-mail, no problems. Gillar bara inte att sprida den runt mig då det resulterar i massa spam...



Alltså, "bara blev som det blev" är ju sämsta ursäkten någonsin. Och om det "bara blir" så att din kille "råkar" ligga med någon annan en helg då? Man får ju ta ansvar för sitt liv och de val man gör, det är bara det jag menar.



Du skrev nyligen att du verkligen inte ville såra någon när detta hände - men varför inte bara vara ärlig och säga att du sket i om hans dåvarande blev sårad? För det gjorde du, annars skulle du sagt till killen att göra slut med henne om han ville ligga med/dejta/vara ihop med dig. Förälskelse får en att göra dumma grejer, visst, men jag tycker det är lite fjantigt att du kommer med massa dåliga bortförklaringar hela tiden...

2010-01-05 @ 10:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback