god morgon!

God morgon!

jag tror jag vänt dygnet halvt rätt nu iallafall dock är jag grymt trött redan vid sju åtta tiden på kvällen men det är lugnt, skönt ändå att komma upp i tid faktiskt :)

Btw fick ingen hjälp hos läkaren igår ;/ dom sa till mig att jag borde ringt innan och bla bla bla och först skulle jag ha pratat med vårdcentralen här, sen skickade dom mig till gynavdelningen men där fanns inte en jävel att prata med, satt där i 45 min och väntade sen sket jag i det!

Nu måste jag dock försöka fixa 150 spänn för att gå till läkaren ;/ men men...

Annars mår jag faktiskt bra idag!

Kommentarer
Postat av: starling

Men vad fabien (vilket uttryck, är jag 100 år eller). Har du inte träffat läkare än? Vad är det för skit system vi har om man inte kan gå till läkaren om man inte har pengar? Har ni inte att ni får gå och få räkningen hemskickad? Någon snäll människa måste du väl känna som kan ge dig ett läkarbesök. Om du var här hos mig nu så skulle du få pengar till läkaren. Skulle hellre äta blodpudding i en vecka så du hade råd att gå till läkaren. Jag blir orolig för dig, men förhoppningsvis har du skrämt upp dig själv och oss bloggare =). Men det är alltid bra att veta. Jag tjatar på dig som en sämre mor, haha. Jag försöker tjata på Barn1 som inte mår så bra pga av olika saker (bl a cigaretter enligt mig...), men jag misslyckas och då kan jag passa på att vara din morsa litegrann och tjata.

Nu hoppas jag verkligen du kommer till en läkare som tar sin tid och kollar och att han/hon säger att du varit orolig i onödan. Jag håller tummen.

1000 kramar från mig till dig. =)

2010-01-14 @ 20:41:21
URL: http://www.metrobloggen.se/flodko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback