Vill ha ett liv

Usch har sovit hela dagen men är fortfarande helt slut ;/ fan mår inte bra av att inte kunna sova på natten, och då sover jag istället på dagen, det blir en ond cirkel men det kvittar om jag är vaken ett helt dygn och kan sova den natten kan ändå inte sova natten efter pågrund av krypet i benen!

Kollade iallafall klart på Isprinsessan och New Moon i morse ;D

Nu ska jag väl inte göra så mycket faktiskt, har ingen lust till någonting faktiskt ;/

Blir nog faktiskt bara bädda ner sig i sängen och kolla arkiv X tror jag, jag ska äntligen få veta vad som hänt med Mulder!

Fan jag vill ha ett liv xD

Kommentarer
Postat av: Em

Jag skall börja jobba igen i morgon, så då blir det ett liv.. :D

2010-01-06 @ 19:15:31
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback