jag lever!

goddag!

sitter på utbildningen just nu, har med min lilla dator haha, inget funkar ju att surfa på här annars eller jo typ aftonbladet och expressen haha :P börja tröttna lite på det iallafall när vi har så mycket raster, sen har jag mest den lilla datorn med mig för att kunna kolla min internetbank efter som jag förhoppningsvis får en en liten krona av mitt x och min systers ex, men man ska väl inte hoppas för mycket antar jag ;/ men verkade iallafall som min systers x fått pengar idag med är inte helt säker men hoppas! och jag hoppas mitt x oxå fått annars blir jag smått less!

jaja jag lever iallafall det är väl huvudsaken ;P

bara denna veckan kvar på utbildningen sen går vi ut på telefon ska bli kul ;P

nä nu ska jag logga ut igen och kolla lite grejer innan vi börjar!

ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har !

Kram <3

2010-03-02 @ 14:49:42
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: jeanette

Jo, det e inte lätt.. tack så mycket :)

2010-03-03 @ 01:23:45
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback