Nytt guild!

Det jag tänkte berätta om WoW var delvis att jag nu bytat server, absolut inget imot Devils men ville spela med med Pierre och bror och så där, och det vet dom flesta i guildet om hoppas jag!

Nu mera är jag med i Systembolaget :) har inte riktigt kommit i där ännu men det gör jag väl med tiden får jag hoppas, folket verka rätt schyssta iallafall så vi får väl hoppas det :)

Det är ju en del achivment som är gjorda och så där oxå, men minns knappt vilka jag lagt in längre haha ;P Jag ska försöka börja uppdatera peten oxå jag vet jag är seg på det förlåt :(

Men nu ska jag nog in och spela lite tror jag ;)


En lite gammal bild på Shiibby men gillar den :)

Kommentarer
Postat av: Steph

Hoppas det går bra med nya guildet då ^^

2010-05-14 @ 22:14:16
URL: http://cidien.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Trevligt :) Vilken server spelar du på nu då ? :) Och hoppas det går bra i nya guilden ^^.

2010-05-19 @ 08:32:48
URL: http://amirahthelovefool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback