saknar honom redan

Saknar honom redan och han har varit borta i 45 min xD hur ska det gå i 10 dagar lixom?

Men men!

Känns även som om vi skulle behöva prata men just nu går det inte, får ta det när han ringer och säger han är framme sen, eller försöka prata med honom på msn ikväll, men jag hoppas han vet att jag älskar honom, dock känns det fakiskt ibland som om datorn går före mig, men det är väl så med killar som spelar, fast jag har varit med om värre mycket värre!

varför ska jag dras till datanördar xD

Pierre jag älskar dig över allt annat <3

Kommentarer
Postat av: P

Mm, det är ju alltid så..man inser vad man hade när det inte finns mer :/ Man tänker alltid på att man kunde träffats..



hehe schysst syrra han har ;P men då kan ni ju snacka senare..bättre det än att ni inte hade snackat alls på tio dagar :P Ok,du måste antingen fota klänningarna eller berätta om dom sen ;)

Ja, hade varit riktigt schysst..bara lite så man har till kaffet! :) Vill du ha te eller nåt? :)

2009-12-17 @ 08:52:04
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det blir lätt så när man har en pojkvän som spelar, jag känner så ibland jag med, att jag kommer i andra hand och datorn i första. Iuf så spelar jag ju själv oxå men det är inte alls lika mycket som han gör. Får ofta gå och lägga mej själv medans han sitter kvar en timme till vid datorn och spelar, man blir lite trött på det ibland :(



Föresten, jag har ju en vanlig blogg oxå om du skulle vara intresserad ^^ silentangels.blogg.se

2009-12-19 @ 23:26:40
URL: http://amirahthelovefool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback