Tankar

Jag vet inte, tankarna snurrar runt, bra, dåliga, jobbiga, roliga, ja alla möjliga tankar kan lixom inte heller få ut om i text vilket blir ännu jobbigare, varför ska man ens behöva tänka? det känns lixom ändå bara så onödigt inget blir bättre av att man tänker, jag vet inte jag vill bara komma bort ett tag, komma bort från alla tankar om framtiden jag vill inte prata om den, tankar på framtiden och ekonomin gör mig deppig vad kan kommer att hända nu?

jag vet inte någonting alls.

Jag vill göra något med mitt liv, men jag vet inte vad, jag vill bli något men vad ska jag bli? jag vill inte plugga jag har inte orken till det, jag vill istället ha ett jobb men det finns inget jobb att ens söka jag vet ingenting för tillfället!

Fan får åka till mamma snart igen och bara ta det lugnt och inte behöva tänka så mycket!

Kommentarer
Postat av: P

Kom till mig om du behöver snacka!! <3

2009-11-18 @ 00:12:10
URL: http://pfuck.blogg.se/
Postat av: mamma

Lilla mammas "hotell" i v. torup är alltid öppet med full service och avkoppling, välkommen det är öppet dygnet runt. puss mamma

2009-11-18 @ 12:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback