Fasinerad

Vet ni vad? jag är helt fasinerad av statestiken här på blogg.se, inte för att jag har många besökare, ännu mindre nu för att jag bytat blogg men jag ser ju alla sidviningar och alla unika besökare, man gjorde inte det på metro utan där fick man se sidvisningar månad för månad istället ;/

En sak till jag gillar mer med blogg.se är kategorier ;P

Som sagt Fasinerad, men INTE för många besökare, för rekord på 37st på 3 dagar är inte mycket haha men fasinerad för att jag KAN se hur många det är ;P

På metro såg det istället ut så här, visst ibland hade jag, för att vara jag många sidvisningar men har inte en anning om hur många besökare jag hade eller någonting!

 


Kommentarer
Postat av: Nummerupplysaren

Tackar! =D

2009-10-23 @ 12:49:19
URL: http://www.metrobloggen.se/118

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback