Tjockis!

Nä nu ska jag fan hoppa i säng ;P

Så tänkte mest säga god natt :)

Eyy förresten på onsdag blir det gymmet, Shibby ska börja träna, hon är en tjockis fast klart jag vet att alla älskar mig ändå ;) haha det är låter FJORTIS men jag är ju det enligt vissa haha ;P nä men nu ska jag försöka gå ner i vikt, måste börja tänka lite på hälsan, men jag vet att jag även fast jag är större än vissa men även mindre än många andra så är jag faktiskt söt ändå, en grym som fan ;D haha självförtroendet är på topp ikväll ;)

Nä men så länge jag har vänner, Pierre och Familj så är jag rätt nöjd, en nu mera livsnjutare helt enkelt, det där med vikten och varför jag antagligen gått upp så mycket innan kan vi ta imorgon, men jag tror faktiskt jag vet varför, eller ja jag VET varför!

Som tjockis kan man faktiskt vara allt som en smal tjej kan vara, och ännu mer,

helt ärligt jag tror man uppskattar människor på ett annat sätt om man en gång varit tjockis eller är, helt ärligt alltså!

en hel del kan ni läsa här!

Jag menar självklart inte att det är på något sätt fel att vara small eller alltid ha varit det, absolut inte,

detta jag skriver är lixom vad jag tror bara!

Shibby is tha Shiit så är det ju bara, oavsätt vikt ;)

Nu blir det sängen!


Kommentarer
Postat av: P

hehe lite fuskigt är det kanske ;P

Åå där är ju jag med lite :P

Gott! Då kan du fasen hänga med mig och Sabina ut och gå en timme varje dag nu! Vi går alla dagar nästan! :)

2009-11-23 @ 23:27:51
URL: http://pfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback